Nordisk Film vahvistaa elokuvalevitystiimiään

Nordisk Film Oy:n tiedote 2.11.2011

Kati Malmivaara on valittu Nordisk Filmin elokuvalevityksen uudeksi markkinointipäälliköksi, vastuualueenaan sekä kotimaisten että ulkomaisten teatteri- ja dvd-elokuvien markkinointi.
Malmivaara siirtyi tehtävään Disneyltä, jossa hän on hoitanut vastaavia tehtäviä, ja hänellä on yli 8 vuoden kokemus elokuvien markkinoinnista.

Veronica Rossi jatkaa Nordisk Filmin markkinointitiimin vetäjänä, nimikkeellä senior marketing manager: ”Nordisk Filmillä on edessään todella iso ja merkittävä elokuvavuosi. Meillä on nyt koossa upea joukko rautaisia ammattilaisia varmistamassa, että jokainen yksittäinen elokuva saa parhaan mahdollisen lanseerauksen.”

Nordisk Film on Suomen johtavia elokuvalevittäjiä ja suurin kotimaisten elokuvien levittäjä. Nordiskin tuleviin elokuviin lukeutuvat mm. kotimaiset elokuvat Varasto (30.12.), Vares – Kaidan tien kulkija (6.1.), Hulluna Saraan (27.1.), Risto Räppääjä 3 (10.2.), Kulman pojat (24.2.), Tähtitaivas talon yllä (2.3.), Ihan kohta 18 (9.3.), Imaginaerium (10.8.), Miss Farkku-Suomi (17.8.), Puhdistus (7.9.) sekä Niko 2 (12.10.). Lisäksi Nordisk Film levittää lukuisia independent-elokuvia, mm. Twilight-saagan elokuvat Aamunkoi, osa 1 (18.11.11) sekä Aamunkoi, osa 2 (16.11.12).

Lisätietoja:
Katarina Nyman
Elokuvalevityksen johtaja
katarina.nyman[ät]nordiskfilm.com

Nordisk Filmin elokuvalevityksen markkinointi:

Kuluttajamarkkinointi:

Veronica Rossi, senior marketing manager
Kati Malmivaara, marketing manager
Manna Katajisto, publicity manager
Piia Järvenpää-Haratani, promotion planner
Tiina Rikkonen, marketing and production coordinator

Trade-markkinointi & dvd-tuotanto:

Maria Isomaa, trade marketing manager & special projects
Susanna Enäkoski, trade marketing coordinator