10.02.2022 | Finnkino Oy

Jurassic World: Dominion -traileri on julkaistu

Tulevan kesän isoimpiin ensi-iltaelokuviin kuuluvassa Jurassic World: Dominionissa ihmiset ja dinosaurukset taistelevat luomakunnan herruudesta.

Tänä kesänä Jurassic-elokuvasaaga saa eeppisen päätöksen, kun kaksi sukupolvea yhdistää voimansa ensimmäistä kertaa. Jurassic Worldissa vuonna 2015 sarjan uusiksi tähdiksi nousseet Chris Pratt ja Bryce Dallas Howard saavat seurakseen alkuperäisen Jurassic Park -elokuvan (1993) näyttelijät, Oscar®-voittaja Laura Dernin, Jeff Goldblumin ja Sam Neillin. Uusi, ajankohtaisia teemoja käsittelevä toimintaseikkailu Jurassic World: Dominion vie sankarit maailman ympäri.

Jurassic Worldin pääarkkitehdin Colin Trevorrow’n ohjaama Dominion tapahtuu neljä vuotta Isla Nublarin tuhon jälkeen. Dinosaurukset elävät – ja saalistavat – nyt ihmisten rinnalla kaikkialla maailmassa. Tulevaisuutta muovaa hauras kauhun tasapaino. Säilyttääkö ihminen asemansa luomakunnan kruununa ja ravintoketjun huipulla joutuessaan jakamaan planeetan kaikkien aikojen pelottavimpien petojen kanssa? Universal Picturesin ja Amblin Entertainmentin Jurassic World: Dominion johdattaa elokuvasarjan rohkeasti uuteen aikakauteen.

Jurassic World: Dominion saa ensi-iltansa Suomessa 10.6.2022. Elokuvan levittää Finnkinon elokuvalevitys.

Lisää pressikuvia: Universal Picturesin kuvapalvelu UpiMedia (vaatii rekisteröitymisen)

Lisätiedot medialle:

Liisa Sauri