15.12.2020 | B-Plan Distribution

Hannaleena Haurun Fucking with Nobody elokuvateattereihin 22.1.2021

Venetsian elokuvajuhlilla maailmanensi-iltansa saanut ja Seville European Film Festivalilla hiljattain palkittu Fucking with Nobody saa Suomen elokuvateatteriensi-iltansa perjantaina 22.1.2021.

Hannaleena Haurun ohjaaman satiirisen draamakomedian ensi-iltaa jouduttiin siirtämään koronaviruspandemiaan liittyvien viranomaismääräysten suljettua elokuvateattereita useissa suomalaiskaupungeissa. Elokuvan alkuperäinen Suomen ensi-ilta oli 11.12.2020.

- Fucking with Nobodya on odotettu jo hurjasti ja toivomme, että ihmiset löytävät elokuvan sankoin joukoin teatterien avautuessa jälleen ja ensi-illan koitettua. Toistaiseksi ei Suomessa eikä maailmalla ole jäljitetty lainkaan koronavirustartuntoja elokuvateattereihin. Kiitos elokuvateattereiden toimenpiteiden se on nykyisissä puitteissa yksi turvallisimmista viihtymisen muodoista, kommentoi Elokuvayhtiö Aamun Emilia Haukka.

Elokuvassa ikisinkku elokuvaohjaaja Hanna (Hannaleena Hauru) sekä tämän ystävä, näyttelijä Ekku (Samuel Kujala), päättävät yhdessä luoda kulissisuhteen Instagramiin paljastaakseen nyky-yhteiskunnan kyseenalaistamattoman nälän romanttisia tarinoita kohtaan. Rakkaustarina lähteekin nopeaan nousukiitoon, mutta saamalla Hanna sotkeutuu ratkaisemattomiin menneisyyden ihmissuhteisiinsa, ja katastrofin ainekset ovat nopeasti kasassa. Katso elokuvan traileri täältä.

Fucking with Nobody -elokuvan ovat tuottaneet Elokuvayhtiö Aamun Emilia Haukka ja Jussi Rantamäki. Tuotantoyhtiö tunnetaan mm. Cannes-palkitun Hymyilevä mies -elokuvan ja lokakuussa ensi-iltansa saaneen Hamy Ramezanin elokuvan Ensilumi tuottajana. Levityksestä vastaa B-Plan Distribution.

Elokuvan viimeinen lehdistönäytös:

Helsinki, Tennispalatsi ma 18.1. 2021 klo 12:00. Sali 2.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Liekki Promotion / Nora Norrlin