30.11.2020 | B-Plan Distribution

Hannaleena Haurun Fucking with Nobody -elokuvan ensi-ilta siirtyy

Venetsian elokuvajuhlilla maailman ensi-iltansa saaneen ja Seville European Film Festivalilla hiljattain palkitun Fucking with Nobody -elokuvan Suomen ensi-ilta siirtyy uusien viranomaismääräysten suljettua elokuvateattereita useissa suomalaiskaupungeissa. 2020-luvun seurustelusuhteita satiirisesti tarkasteleva draamakomedia pyritään saamaan kotimaisiin elokuvateattereihin kautta maanmahdollisimman pian. Tiedotamme uudesta ensi-iltapäivästä heti kun sen on mahdollista. Alkuperäisen suunnitelman mukaan elokuvan Suomen ensi-illan piti olla 11.12.2020.

Fucking with Nobody -elokuvan ovat tuottaneet Elokuvayhtiö Aamun Emilia Haukka ja Jussi Rantamäki. Tuotantoyhtiö tunnetaan mm. Cannes-palkitun Hymyilevä mies -elokuvan ja hiljattain ensi-iltansa saaneen Hamy Ramezanin elokuvan Ensilumi tuottajana. Levityksestä vastaa B-Plan Distribution.