29.04.2019 | Black Lion Pictures Oy

KUTSU: TERNET NINJA -ELOKUVAN LEHDISTÖNÄYTÖS JA -TILAISUUS 6.5.2019

Lehdistönäytöksessä on paikalla Ternet Ninja –elokuvan ohjaaja ja käsikirjoittaja Anders Matthesen. Elokuva saa ensi-iltansa 24.5.2019.

Tervetuloa Ternet Ninjan lehdistönäytökseen ja –tilaisuuteen ma 6.5. klo 12:00, Helsingin Tennispalatsi, sali 2.

Black Lion Pictures Oy ja Filmkompaniet Ab kutsuvat teidät ma 6.5. Helsingin Tennispalatsin Sali 2:ssa järjestettävään lehdistönäytökseen ja –tilaisuuteen. Paikalle näytökseen on saatu Ternet Ninja –elokuvan ohjaaja ja käsikirjoittaja, Anders Matthesen, joka on myös vastannut suuresta osasta elokuvan hahmogallerian äänistä sekä elokuvan lauluista. Ternet Ninja -hahmo perustuu Matthesenin kirjaan. Matthesen itse on myös tunnettu stand-up-koomikko Tanskassa.

TERNET NINJA on jo kerännyt Tanskassa yli 900 000 katsojaa valloittaen katsojia kaikista ikäryhmistä. Se on 30 vuoteen katsotuin elokuva Tanskassa. Elokuva on saanut katsojat ja kriitikot puolelleen, ja nyt elokuva nähdään alkuperäiskielellä myös Suomessa, tekstitettynä suomeksi ja ruotsiksi 24.5.2019 alkaen.

HUOM! ELOKUVAN AINOA LEHDISTÖNÄYTÖS.

Ma 6.5.2019 - Lehdistötilaisuus: (Tennispalatsi, Sali 2)

12:00 Elokuva alkaa
13:30 Lehdistötilaisuus salissa, Anders Matthesen paikalla
14:30 Tilaisuus päättyy

SYNOPSIS
Teini-ikäinen Aske saa Ninja-nuken sedältään, kun tämä palaa kotiin Thaimaasta. Käy kuitenkin ilmi, että tämä ei ole mikään tavallinen nukke – se on elävä, tappavan vaarallinen ja sillä on pakkomielle ajatuksesta oikeudenmukaisuudesta ja verisestä kostosta ihmisille, jotka ovat tehneet sen luojien elämän eläväksi painajaiseksi. Ninja-nukke auttaa Askea selviytymään ongelmistaan, ja poika lupaa auttaa nukkea – mutta tietämättä mitä se tarkoittaa.

PRESSIKUVAT JA LEHDISTÖMATERIAALI

TRAILERI