01.06.2017 | Finnkino Oy

Kaiken se kestää kilpailee Moskovan elokuvajuhlilla

Moskovan elokuvajuhlat järjestetään 22.–29.6.2017.

Visa Koiso-Kanttilan ohjaama Kaiken se kestää on valittu Moskovan kansainvälisen elokuvafestivaalin kilpasarjaan.

Moskovan elokuvafestivaali on yksi niin kutsutuista A-listan festivaalista, joihin myös Cannesin ja Berliinin elokuvajuhlat kuuluvat. Festivaali järjestetään 22.–29.6.2017.

– Kilpailu näistä paikoista on todella kovaa, minkä vuoksi olen hyvin otettu siitä, että ensimmäinen fiktioelokuvani on tullut valituksi näin arvostetulle festivaalille ja vielä pääkilpasarjaan, ohjaaja Visa Koiso-Kanttila toteaa.

Moskovan festivaalille osallistuvat ohjaaja Visa Koiso-Kanttilan lisäksi näyttelijät Antti Luusuaniemi, Malla Malmivaara ja Pihla Viitala, sekä tuottajat Mika Ritalahti ja Niko Ritalahti.

– Uskon, että elokuva tulee puhuttelemaan myös kansainvälistä yleisöä. Elokuvan keskeiset teemat, kuten rakkaus ja mustasukkaisuus, sekä sukupolvien väliset suhteet ovat niin universaaleja-asioita, että ne koskettavat jollain tavalla meitä jokaista, Koiso-Kanttila pohtii elokuvan kansainvälistä vastaanottoa.

Kaiken se kestää saa ensi-iltansa Suomessa 8. syyskuuta 2017. Elokuvan on tuottanut Silva Mysterium, sen Suomen levitysoikeudet omistaa Scanbox Entertainment Finland ja sen levittää Finnkinon elokuvalevitys.

Lisätietoja:

Tiedottaja
Annika Vainio
tiedotus@scanbox.com

Tuottaja
Mika Ritalahti
Mika.Ritalahti@silvamysterium.fi

Lisätietoa elokuvasta:
Teaser-traileri: https://youtu.be/kZXDe1l7Puk
Elokuvan esittely ja kuvat: http://filmikamari.fi/pressit/
Facebook: facebook.com/kaikensekestaa